lördag 14 juni 2014

Studentkort!!

Idag visar jag ett beställningskort till en student.. Beställaren hade sett ett annat studentkort som jag gjort för något år sedan.. Alltid svårt när man ska försöka göra något liknande. Men jag tycker att jag har lyckats bra.

Det är ovanligt att jag gör framsidor utan mönsterpapper. Men tycker det blev bra på detta kortet.



På insidan har jag papper från Maja Design med studentmössor på. Textstämplarna på insidan har jag köpt på tradera för några år sedan.


På baksidan har jag stämplat med min personliga stämpel.

2 kommentarer:

  1. Jätte sött studentkort. Studenten är verkligen en härlig högtid:)
    Min äldsta dotter heter också Emelie, men hon har två år kvar på gymnasiet.
    Kram och ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att det är svårt att göra "likdana" kort, för beställaren kanske tror att det går... att göra precis likadant. Men jag har sällan en massa lika papper och dekosar liggande "i lager" utan det blir alltid lite skillnad. Det är ju inte som att gå på affären och köpa exakt samma kort...

    Men, de brukar bli nöjda ändå!

    Och ja, ditt kort är superfint! Gulligt och studentigt på samma gång!

    Ha en fin midsommarhelg!

    SvaraRadera