torsdag 22 maj 2014

30-års kort!!

En av mina närmsta vänner fyllde 30 år förra helgen.. Jag skickade det här kortet till henne.


Jag har verkligen fastnat för den här Tildan. Tycker den är lite rolig, då den visar lite mer känslor än de övriga Tildorna. 

                           

Jag har stämplat siffrorna med vit chalkfärg. Ville att det skulle se ut som griffelfärg.


På insidan finns det plats för en liten present, sedlar, lotter eller ett presentkort.


De underbara papperna kommer från Maja Design.



2 kommentarer:

  1. Härligt födelsedagskort med söta Tilda och de fina Maja pappren, gillar dessa jättemycket tycker att det är så fina färger på dem. Trevlig helg!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Hej ! Nu har jag hittat till din blogg, så många vackra och fina kort du gör. Gillar detta kortet jättemycket, så söt Tilda och så härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera