söndag 24 november 2013

Leo 2 år!!

Våra kompisars son har även han fyllt i veckan.. Här kommer ett kort som jag har gjort till honom. Kortet gjordes för längesen då jag deltog i en utmaning på facebook. Sen dess har det legat och väntat på den rätte mottagaren.. Jag kompletterade kortet med hans namn..


 Kortet är gjort som ett swingcard..


Bokstäverna har fått lite glitter på sig.. Diamantstenarna har jag färgat i rätt färg med mina promarkers.. Ett tips att prova om man inte har några i rätt nyans..

Så här ser kortet ut när det är helt utvikt..

2 kommentarer:

  1. ÅHH vilken rolig vikning!!
    Superfint kort!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tufft kort och skojig vikning! Underbart med orangea detaljer och smart att använda Promarkers till rhinestones, blev ju precis den rätta nyansen!

    Ha en strålande dag, kram!

    SvaraRadera