torsdag 18 juli 2013

2-års kort!!

Nu har vi kommit hem igen efter tre veckors semester i Halmstad och Vänersborg.. Det känns skönt att vara hemma igen, för det är verkligen som de säger " borta bra men hemma bäst."

Idag visar jag ett kort som jag har gjort till min dotter Klara. Hon har hunnit fylla 2 nu under våran semester. Vi har firat henne i flera omgångar.. Blir så när det är sommar och många har mycket inbokat.. =)

Motivet var inte svårt att välja den här gången.. Den här lilla damen är nämligen galen i Pippi Långstrump. Många av presenterna hade inslag av just Pippi vilket ni kan se nedan..


Det är verkligen full fart på den här tjejen så bilderna blir lite suddiga.. =)

Veckorna går fort nu tycker jag.. Imorgon är det redan fredag igen. Pysslet hamnar lite i skymundan såhär mitt i sommaren.. Är mycket som ska göras, samtidigt ska man njuta av det fina vädret.. Men det är väl så det ska vara.. 

3 kommentarer:

  1. Japp, precis så skall sommaren vara! Oj, vad länge ni varit borta, förstår att det är härligt att kommit hem nu då =)
    Vilket sött kort du gjort och kul att du gjorde så hon fick Pippi på sitt kort =) Vilken flicka har inte gått igenom Pippi-perioden,fniss. Minns när dottern gick omkring med Pippi-peruk hemma =)
    Härlig dotter du har, det skall vara full fart på dom i den åldern och jag förstår att hon var väldigt nöjd över sina presenter!
    Ha en fin helg!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt födelsedagskort till din lilla två-åring, roligt med Pippi-tema och det har du lyckats perfekt med! Söt Pippi-Tilda, härliga färger och jättefin layout! Vilket smile hon har tjejen =)

    Jaa, det är så härligt att åka bort, men helt underbart att komma hem! Hoppas att ni har haft det bra och har fått ladda batterierna ordentligt!

    Tusen tack för dina fina ord i min blogg, vad roligt att du gillade det svartvita (som var lite spännande för mig att sätta ihop när det var första gången jag testade tekniken)!

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  3. Super sött kort till en super söt flicka! :)

    Tack snälla för din fina kommentar!

    SvaraRadera