fredag 3 maj 2013

Piratkort!!

Idag är det äntligen fredag igen och jag jobbar min sista dag. Skulle jobbat lite nästa vecka med, men har fått en hel del förvärkar det sista så är nog bäst att vara hemma och vila..

Igår fyllde min kompis son två år.. Självklart skulle han få ett kort. Gjorde ett med sjörövartema till honom.

Kortet blev i z-vikning..

Ena sidan med en karta och självklart siffran 2. Och en ruta med plats för en grattishälsning!

Det underbara mönsterpapperet är från youdo.

Närbild på sjörövaren.. 

Två stämplar från Magnolia med "sjötema" fick pryda dessa sidor.. 

Och baksidan..


Hoppas att ni får en underbar helg! Vi har inte riktigt bestämt oss om vi bara ska stanna hemma eller om det blir en tripp till Vänersborg. 

Måste passa på att tacka för alla era fina kommentarer. Är otroligt kul att ni skriver så mycket fint om det jag skapar.. Nu när jag slutat att jobba så hoppas jag på lite mer tid åt att kolla in hos er med. Har blivit lite dåligt med besök på sistone.. Men jag lovar bättring i fortsättningen.. 

Kram Anna


3 kommentarer:

  1. vilket härligt pojkkort!!!
    så kul papper och roliga stämplar du använt =) Snyggt färglagt oxå!!
    Aha, Vänersborg.....vad synd att jag har fullt upp med massa kalas i helgen för annars hade vi ju kunnat träffas snabbt om ni kom hit =)
    Ha en fin helg, hemma eller i min lilla stad =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Hej! Fint kort som passar utmärkt till en kille, gillar de fina pappren som passar så bra till stämpeln.
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. Så mycket fina saker du har gjort du är ju verkligen duktig har kikat runt här en lång stund. Dina blomsergrupper på korten är ju helt underbara och det känns lite som min egen stil på just det.
    Kikar gärna in hä igen
    Kram Mona

    SvaraRadera