måndag 7 januari 2013

Födelsedagskort!!

Nu kommer här ett livstecken från mig igen.. Idag ska jag visa ett födelsedagskort jag gjort till ett par kompisars dotter, hon fyllde år i mellandagarna. Flickorna var ditbjudna på prinsesskalas. Tyvärr jobbade jag så missade kalaset. Men min man har visat lite bilder på sötnosarna i efterhand..

Här är framsidan på kortet. Den fina Tildan passar ju perfekt till födelsedagskort. Foambokstäverna fick lite rosa stickles på sig.


Kortet är i modellen snett stafflikort.  Här syns det söta pappret med små feér på.

 
 Och här kommer de små söta prinsessorna med.. Min man var runt halva stan för att hitta passande prinsessklänningar till bra pris.. =)

Idag har jag en ledig dag från jobbet.. Hoppas att jag kan få lite tid till pyssel.



4 kommentarer:

  1. skit snyggt kort och fin stämpel. super söta små prinsessor. önskar dig en fin dag. kram, tess.

    SvaraRadera
  2. Men såå härligt kort med söta Tilda och vilka söta prinsessor :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Såna söta sessor!

    Och fint kort! Uppskattades säkert mycket!

    SvaraRadera
  4. Åååh, såna sockersöta prinsessor, kan tänka mig at tdet var ett riktigt lyckat kalas med det temat! Ditt kort är ljuvligt och matchar kalasets tema perfekt! Jättefina, glittriga bokstäver och Tildan är så fin!

    Ha en skön söndagskväll, kramar!

    SvaraRadera