fredag 7 december 2012

Födelsedagskort!!

I tisdags fyllde mina syskon år. Självklart skulle de få varsitt kort. Eftersom jag jobbade kvällen så fick de korten skickade till sig. Med fanns också lite pengar att köpa något för..

På grund av lite tidsbrist så gjorde jag korten på samma sätt.. Har bara lagt upp bilder på insidan och baksidan av ena kortet.

Nu har jag åkt på en riktigt ordentlig förkylning, med feber, halsont och snuva. Så idag har jag legat och sovit nästan hela dagen.. Ringde precis från jobbet och hörde hur det var med mig.. Ska egentligen jobba i helgen, så hoppas verkligen att de hittar en ersättare..










3 kommentarer:

  1. Supersöta födelsedagskort, mysiga färger och en härligt stilren look! Jag kan tänka mig att syskonen blev såå glada för de fina korten!

    Tack för dina ord inne hos mig, jag blir alltid glad över dina besök och för att du tar dig tid att skriva en rad! Joo, det är mycket som ska hinnas med, men det lugnar nog ned sig efter jul och nyår :) Tråkigt att det ofta blir stressigare på arbetet denna tid, men til lstor del beror det just på att man ska vara ledig lite, man får liksom jobba in den tiden.

    Hoppas du får en lugn och skön adventshelg, kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Usch då, inget kul att vara sjuk och bara ligga som en trasa i soffan/sängen.....hoppas det inte blir för långvarigt och att du piggar på dig snabbt!!!

    Dessa två kort du gjort till dina syskon = såååå snygga!!
    Så underbart rosa kort, så söt stämpel och underbart färglagt!
    Det blåa kortet.......hur söt får man vara egentligen, den där nallen är ju bara helt underbar =)
    Vilken tur dina syskon har att de har en sån duktig scrappande syster!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej igen =)
    Tack för dina fina ord inne hos mig!
    Japp, det är en MS-stans, har haft den jättelänge......men har ju en förmåga att glömma bort allt som ligger här hemma och borde användas =)
    Hoppas du har en fin helg!
    Nu är mina julkort postade, så skönt, och pepparkakshus står på schemat här nu att göra,hihi.
    Kram Iffa

    SvaraRadera