söndag 23 december 2012

Födelsedagskort och liten julgåva!!

Idag visar jag ett kort som jag skickade till en kompis i veckan.. Hon fyller år den 25 december så det kom fram lite tidigt.. :)

Vid sidan av kortet finns ett litet fack med en chokladbit i.. Tyckte att det var så fin färg på omslaget. Så den utgjorde färgtemat på kortet.

Jag har även gjort små korgar med julgodis i.. En sån hade jag med till mina föräldrar igår.. Jag har det som tradition att ge julgodis till några nära varje år..

Hoppas att ni har en härlig 4:e advent.Och
att ni njuter av de sista julförberedelserna.
Här ska vi klä julgranen idag och dekorera pepparkakshus..



1 kommentar:

  1. Jättegulligt kort. Jag testade också och göra lite olika chokladkort inför julen iår. Det måste uppskattats av mottagaren! Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera