onsdag 28 november 2012

Lussebullar!!

Det går fortfarande lite trögt på pysselfronten.. Har börjat lite smått med julkorten men inget färdigt än.. Känns som att det brinner lite i knutarna om de ska bli färdiga innan det är för sent att skicka iväg.. Häromdagen bakade i alla fall jag och barnen lite lussekatter och saffransbullar. Igår var jag ute på stan för att köpa lite julklappar.. Känns som att det är skönt att vara lite förberedd i år då jag jobbar mycket.

Hur går det med era julförberedelser?

2 kommentarer:

  1. Mums, vilket härligt julbak, läckert guldgula!

    Själv pysslar jag när tid och lust finns, annars blir det lätt ett måste och en stress. Jag skickar ca 4 julkort till personer jag sällan träffar, men ändå vill sända en tanke. Förr om åren skickade jag 10-15 st men upptäckte att det blev ett stressmoment samtidigt som jag själv fick ca 2 julkort om år =). Förstår att det inte alltid är så enkelt, men försök pyssla lugnt du! =)

    Tack snälla du för gratulationen och de fina orden inne hos mig! Det värmer gott!

    Må gott och mys i julförberedelsernas tid, kram!

    SvaraRadera
  2. Mmmmmm, kan nästan känna doften!!! Ibland går det trögt med pysslandet och ibland går det som en dans, bara att acceptera!!
    Härligt att vara igång med julklappsinköpen! Där ligger jag långt efter...
    Kram!

    SvaraRadera