lördag 3 november 2012

Leo 1 år!!

Ett par goda vänners son fyller ett år! Vi passade på att fira honom för ett par helger sedan. Han fick leksaksbilar och en tröja av oss. Detta kortet gjorde jag till honom. Hans mamma tycker om mycket färger.. Han har alltid färgglada kläder och det passar ju verkligen till barn.

Stämpeln från Magnolia är väl underbar till små pojkar.. Jag har lite dåligt med pojkstämplar, så därför slog jag till på den här. Känns som den kommer användas mycket i framtiden..

Denna helgen har gått väldigt fort. Jag jobbade fredag kväll och sen har min man spelat curling hela lördagen och en match idag.. Vi var med och kollade idag, men barnen var lite rastlösa så jag spenderade mest tid åt att jaga de.. En sväng till Ikea hann vi med idag också.. Blev bara lite småköp.. Bland annat ett pepparkakshus.. 15:- tyckte jag kändes som ett kap..

Hoppas att helgen har varit bra!!
Kram Anna






1 kommentar:

  1. Vad glad man blir av ditt kort! Härliga färger till en liten kille! Superduper sött!
    Kram!

    SvaraRadera