måndag 12 november 2012

Alvas födelsedag!!

Idag fyller min äldsta dotter 3 år. Det har firats under dagen. På morgonen låg hon och sov räv när vi sjöng.. Hon blev lite blyg och ville inte öppna presenterna först.. Lunchen intogs på Mc Donalds. När vi kom in dit frågade jag vad hon ville äta. Svaret blev McDonalds mat.. Hihi.. Barn är väl för härliga..

Tårtan skulle absolut vara en barbietårta så det fick det bli..

Hoppas att ni haft en härlig helg.. Jag har jobbat hela helgen, fast har hunnit umgås med familjen rätt mycket ändå..

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Meeen vilken mumsig tårta, kul idé med Barbien och med själva tårtan som en stor klänning! Låter som om hon hade ett riktigt toppenkalas! =D

    Hoppas du får en riktig kanondag, kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Alva!
    En superfin flickig tårta, härligt rosa och med barie!!!
    Den påminner mig om när jag gjorde glasstårta av en barbie när mina flickor var i den åldern, vilket gjorde succé. Hoppas hon gillade sin fina prinsesstårta.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig tårta! Så fin! Uppskattades säkert hur mycket som helst!!!

    SvaraRadera