fredag 7 september 2012

Present!!

Idag bloggar jag om en present som jag gjort till mina föräldrar. Den var som tack för hjälpen för att de tog hand om våra barn när vi var iväg på hemliga resan.
Jag klädde in en tom ölförpackning med mönsterpapper. Inuti satte jag hemgjord blåbärssylt, äppelmos och äppelsaft på den ena sidan. På motsatta sidan var det grännaknäcke, polkagrisar och chokladtryfflar från Gränna.
Bilderna blev lite dåliga. Tog de efter den blivit inslagen i cellofan.

Hoppas att det snart kommer ett inlägg här igen. Känns som att tiden inte riktigt räcker till alltid. Men hoppas på lite pysseltid nu i helgen.

Ha en trevlig helg! Och stort tack till er som kommer hit och besöker min blogg!

4 kommentarer:

  1. Tjusigt!!
    Jag älskar att ge bort just sådana här presenter, när man plockar ihop lite olika saker och lägger i en korg.....eller som du gjort här en underbar altring!!
    Snyggt med den svarta kantstansen, ger effekt åt det. Även den svarta swirlen var superfin!!
    Hoppas ni hade en härlig resa =)
    Hoppas även du fått lite tid för pyssel i helgen!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Meeeen vad fint, vilken present och vilket snyggt arbete!! Härliga färger som gör det hela ännu mumsigare och stämpeln du valt passar ju perfekt! Snyggt också med de rosa bokstäverna, de skulle man nästan vilja äta upp!

    Hoppas att du får den tid du önskar till mer kreativt och inspirerande pyssel!

    Ha en skön dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag älskar långa kommentarer så skriv på du bara =)
    Japp, har ni vägarna förbi Vänersborg i helgen tycker jag ni skall svänga på på Tygladan. Är alltid mycket folk där som kommer och går och gillar man tyger har de bra priser och mycket att välja på. Förut hade de även en del pyssel men inte nu längre. Finns ljuslyktor, skyltar, skålar och annan heminredning. De har gardiner, stänger, garn och massa band oxå. På ovanvåningen finns ytterligare mer tyger + lite kläder.

    Önskar dig en fin helg, vädret skall ju bli bra efter att regnet dragit över imorgon.

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Vilken fin present du gav dem, den var såååå läcker med allt det goda och det fint scrappade.

    SvaraRadera