lördag 9 juni 2012

Studentkort!!

I år har jag gjort tre studentkort. Alla har samma underbara stämpel från Magnolia gemensamt. Dessa studenter får vänta tills nästa fredag med att springa ut. Men för en gångs skull har jag lite framförhållning och är redan klar med korten. I detta inlägget kommer det första som är gjort i traditionella studentfärger.







Kortet är gjort i stafflimodell. Det fina studentpappret är från Reprint. Swirldien har jag köpt av den här duktiga tjejen. Klöverblommorna har jag tillverkat själv av pappersblommor. På baksidan av kortet ser ni min personliga stämpel. Har länge tänkt att jag ska låta tillverka en sådan, men som vanligt har jag varit lite seg med att komma till skott. Som tur var hann jag innan tjejen som har tillverkat den skulle ta en paus från stämpeltillverkningen.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilket fint studentkort du gjort!
    Verkligen så svenskt och studentigt som det bara kan vara =) Så fin stämpel!!

    Vad roligt att du vill vara med i min candy!!

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. ÅÅH WOOW så snygg studentkort, jag bara älskar denna stämpel såå underbart söt, du har verkligen lyckats få allt så superfint, ME LIKE :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera