söndag 17 juni 2012

Avslutning på öppna förskolan!!

I torsdags var jag och barnen på avslutning på öppna förskolan. Vi har varit med i en syskongrupp där. Till hösten börjar barnen på förskolan och jag börjar jobba igen. Så nu var det sista gången vi var med i syskongruppen. Vi hade med en liten sommarpresent till fröknarna. Lite grillrub och olja från oil and vinegar. Jag gjorde ett par tags till påsen. 



Idag åker jag och barnen till Halmstad. Min syster kommer också vara där. Så nu hoppas vi på några soliga dagar.. På torsdag reser vi vidare till Vänersborg för lite midsommarfirande. Stannar där i lite drygt en vecka.  

5 kommentarer:

  1. Å vad fint du gjort, gillar både stämpeln och tagen med detaljerna. Hoppas ni får en skön sommar ni med, nu innan du ska börja jobba.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tags du har gjort, jag gillar formen och valet av färger. Har kikat runt hos dig, du gör sååå mycket fint. Tack för titten, jag kommer snart tillbaks. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Jag är så dålig på det här med papper men jag tror att det är graphic 45.

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig tag, kan tänka mig att förskolelärarna blev överförtjusta! Så somrigt och läckert, den lilla sjöhästen är helt underbart färglagd och jättesnyggt med de urklippta bokstäverna! Lager-på-lagertekniken gillar jag skarpt, snyggt komponerat!

    Ha en härlig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Härlig somrig tag, gillar färgerna och stämplarna med de små snäckorna.
    Roligt att du har hittat min blog, jag blir följare på din från och med nu!
    Ha en skön midsommar:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera