måndag 5 mars 2012

Förvaring!

Jag håller på att fixa lite med min förvaring för scrapgrejerna här hemma. Så småningom ska jag få hit ett nytt skåp som jag kan ha alla saker i. Eftersom att vi bor i en liten lägenhet så finns inget direkt utrymme för en scrap-plats så jag sitter i vardagsrummet och pysslar.

Jag har gjort en förvaringslåda till lite smågrejer som blommor, brads, metalldekorationer, knappar m.m. Då kan jag lätt lyfta fram den då jag ska dekorera ett kort eller dylikt.



 Nästa förvaring är för mina omonterade stämplar. De förvaras stående i originalförpackning eller i plastfickor avsedda för cd-skivor.


1 kommentar:

  1. Hej hej! Tack för titten inne hos mig =)
    Ja de virkade kakorna brukar göra succé...mina barnbarn har nog ett helt konditori...och lite till =)
    Fina förvaringar du har gjort...det är ju ett ständigt bekymmer...hur man ska förvara allt och dessutom hitta grejerna när man behöver dem :)
    Och så ser jag att du gillar att baka oxå...precis som jag =) fina gå-bort-presenter!
    Ha det gott! Kram kram

    SvaraRadera